> G i z z y -

G i z z y

Sen kväll

Kommentarer (0)

2010-03-31 @ 22:46:19

Nyss hemkommen från jobbet efter ett 4 timmar långt kvällsmöte.
Ska upp 05.30 imorgon så det vore nog en bra idé att sova?
Vi har haft det trevligt iallafall, nästan som en liten AW med god mat och massa prat!
Blev lite bortfall av deltagare under dagen så vi var inte så många heller.


Imorgon blir det en väldigt kort dag sedan är det massa ärenden som ska uträttas
innan jag åker hem till min kära lägenhet och packar ihop lite saker inför helgen.
Den kommer nämligen spenderas i Vagnhärad till största delen.
Vilket jag ser fram emot! Kommer bli en helg full med god mat och härligt sällskap.

Nej nu ska jag göra klart det sista sedan blir det sängen.
Vissa dagar blir det mycket jobb och lite fritid men inte är det tråkigare för det! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback