> G i z z y -

G i z z y

Ingen hemma

Kommentarer (0)

2010-04-04 @ 00:54:46

Är jag trött? Har jag PMS? Börjar jag bli sjuk? Har jag tappat min hjärna? Eller hjärtat kanske?

Vet inte vad det är för fel men nånting är det.. känner inte igen mig själv alls i helgen.
Är trots allt Påskafton men jag känner mig otroligt osocial och knäpp.
De andra sitter och spelar spel men jag gav upp trots att jag ledde..
och tycker inte det är kul med nånting.
Sen när slutade jag tycka om att dricka vin, spela spel och sitta och ha det trevligt..?
Känner mig bara allmänt frånvarande och konstig... väldigt olikt mig.. :/

Vårtrötthet kanske? Jag har ingen aning.
Grejen är att jag varken känner mig trött, arg, ledsen, ingenting. Bara inget helt enkelt.
Avsaknad av alla sorters känslor tydligen.

Men man kanske får vara så ibland..

Har iallafall haft en jättemysig och trevlig påskhelg och blivit bjuden på massa god mat.

Imorgon åker vi tillbaka till Stockholm igen..
nu ska jag gå och vara lite social även om den gamla vanliga Linda lyser med sin frånvaro.

Ljuset är tänt men ingen är hemma. Precis så känns det..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback