> G i z z y -

G i z z y

Tack för en trevlig dag tjejer!

Kommentarer (0)

2010-04-12 @ 22:57:16

Hinner med en snabb blogguppdatering innan sovdags.
Börjar 7.30 imorgon och åker från Tyresö så jag ska upp 05.15 *gäääsp*

Idag har det varit en väldigt trevlig dag på jobbet.
Är vi yngsta som har jobbat tillsammans för en gångs skull så det har blivit en hel del prat om
drinkar, resor och brasiliansk vaxning. Haha.

Imorgon slutar jag kl 15 sedan ska jag ha ett utvecklingssamtal med chefen i 1 ½ timme.
Ska bli spännande att höra vad som sägs då jag troligtvis kommer få veta om jag får
fortsätta min anställning som annars löper ut den sista juni i år.
Kommer nog vara lite nervös...

Sedan efter det får vi se om jag åker till kärleken och väntar på att han
kommer hem från innebandyn eller om jag tar bussen hem till mig i Bromma.
En plan är iallafall att få in lite fler hotell på kartan till sommarens resa!

Nu ska jag lägga mig och fylla i lite papper som jag ska ta med på mötet imorgon.

Sov gott!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback