> G i z z y -

G i z z y

Galen fredagkväll!

Kommentarer (0)

2010-04-17 @ 15:15:15

Haha vilken fredagkväll det blev.. galet roligt!

AW´n började att vi invigde våren på Snaps uteservering kl 15 och slutade i en takvåning i Gamla Stan.
Däremellan blev det ett besök till någon utanför Nacka (?).

Jag begav mig ändå mot Stoffe relativt tidigt och lyckades åka fel med t-banan.
Pratade i telefon och när jag tittade upp var jag i Skärmarbrink!
Aldrig varit där tidigare så jag konstaterade att jag hade åkt för långt och fick snällt gå av,
byta t-bana och åka tillbaka igen... gaaahh :)
dessutom dog mobilen så inget sällskap hade jag i mörkret heller!

Tog mig hem iallafall och var dödshungrig eftersom middagen uteblivit så jag slängde i mig
lite pasta sedan däckade jag.

En riktig "vi gör vad som faller oss in" kväll, precis som i gamla tider!
Och precis vad jag behövde :) 



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback