> G i z z y -

G i z z y

Forget about it

Kommentarer (0)

2010-04-15 @ 20:27:15

Mitt huvud har varit tomt de senaste dagarna, därav inga blogginlägg.
Ibland är det tuffa tider...

Nu har jag bränt 750 spänn på nätshopping (jaaa mamma om du läser det här så.. det kan inte hjälpas!) 
och ser fram emot en After Work med två fina kollegor imorgon så för tillfället är alla sorger glömda!

Sitter och planerar en stor städdag med min söta sambo just nu.
Vintern ska städas ut och våren ska få flytta in!
Ska bli skönt att rensa ur alla tjocka vinterkläder och hänga upp lite nya härliga inköp i garderoben.
Dessutom har jag kommit på att Sara kanske också vill ha lite plats för sina kläder.. haha..

Djupare och mer utförligt blir det inte med tanke på att min hjärna har tagit en stor break.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback