> G i z z y -

G i z z y

Mine!

Kommentarer (0)

2010-04-10 @ 00:22:54

Då var det gjort, beställningen är skickad och snyggingen kommer bli min!
Får vänta på leveransen till i början av maj men då hinner jag gå in den svarta så länge.
För om jag känner mig själv så kommer jag inte krångla med att lämna tillbaka den.

Idag är det då fredag, klockan är mycket och det svider i ögonen av trötthet.
Men jag har en rykande färsk Klick som ligger och väntar på att lusläsas innan sovdags.

Imorse gjorde jag det jobbigaste av allt.. försov mig! Dubbelsuck på den.
Vaknade 7 minuter efter att bussen hade gått sen missade jag nästa också. Och jag hade öppning.
Alltid lika roligt att behöva ringa och stressa sina kollegor.
Men jag blev bara 30 minuter sen till slut så det löste sig väldigt smärtfritt.
Sådana gånger känns det otroligt skönt att man bor så nära som i Bromma.

Nej en 10 timmars jobbdag med 2 ½ timmes studiebesök tar ut sin rätt 
så nu ska jag krypa ner och njuta av fredagsmys..

godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback