> G i z z y -

G i z z y

Surpriiise

Kommentarer (0)

2010-03-31 @ 16:27:06

Vilken dimma det blivit ute!
Vad hände med solen som var framme och lurade på förmiddagen?

Snart når dagen sitt slut, sedan väntar en middag och kvällsmöte till 20.00.
Ikväll när jag hittat mp3n och verkligen ville åka buss så får jag nog skjuts hem.
Aja jag får åka buss och mysa med min musik imorgon ;)

Imorgon jobbar vi halvdag, yeey.
Slutar 12 sen har man ju en skön ledighet framför sig igen!
(tycker jag nyss var i sälen??

Idag fick vi en överraskande eftermiddagsfika med jättefina påskbakelser.
Mycket trevligt & gott!

Nej nu ska jag fortsätta med min lilla överraskning som är till
två personer jag tycker väldigt mycket om.
Tänkte skicka den så jag är nog för sent ute...hm.. ?
Har ingen aning om hur jag ska få iväg det ömtåliga innehållet heller
men jag har har pysslat och pillat hela dagen med detta för att få det fint
så jag ska göra ett försök iallafall :) 


Ha en fin onsdag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback