> G i z z y -

G i z z y

Hemskickad från jobbet

Kommentarer (0)

2010-03-10 @ 18:33:29

Imorse hann jag vara på jobbet i hela 45 minuter innan jag blev hemskickad! Wohoo :)
åkte 2 timmar och 40 minuter för 45 minuters jobb..
hann bara öppna receptionen 7.30 sen ville inte mina bacillskräckskollegor ha mig där längre.
Vilket jag förstår!

Gick faktiskt direkt till vårdcentralen och fick halsen kollad.. den döööödar mig snart..
men deras snabbtest visade ingen halsfluss som tur var.
Så jag fortsätter proppa i mig Ipren och hoppas att det ska gå över.
Har haft såhär ont i fem dagar nu så lagom till min födelsedag hoppas jag att det ska vara borta!

Åkte sedan hem och sov. Det som skulle bli ca 1 timmes sömn blev 3 ½ timmar.
Men jag tror jag behövde det så det var nog bra.

Så himla skönt att slippa prata med någon när man har ont iallafall,
nu har jag fått vila rösten lite men imorgon är vi en man kort så då blir det jobb igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback