> G i z z y -

G i z z y

Fina lördag

Kommentarer (0)

2010-03-06 @ 17:22:26

Blev inget blogginlägg igårkväll när vi kom hem från Camilla.
Kände mig riktigt dålig just då. Har massa halsont och ont i kroppen.
Så det blev nattlinne och ett täcke runt mig sen kröp jag upp i soffan brevid Stoffsen och somnade.

Var nog inget roligt sällskap då kanske!
Men så klev jag upp 05.15 igår och kom hem från jobbet kl 19 också..
sen for vi direkt till Camilla och hade en jättemysig kväll iallafall.
Åt ost & kex och kikade på Let´s Dance bland annat :)

Idag trotsade jag min onda hals och gick ut i finvädret en stund.
Blev en ca 2 timmar lång promenad i skogen! Jättehärligt!

      
      

Nu är vi lagom nedkylda för att krypa upp i soffan med en kaffe & semla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback