> G i z z y -

G i z z y

Torsdag

Kommentarer (0)

2010-01-07 @ 20:44:45

.. och första jobbdagen efter lite ledighet.
Dessutom min första dag som anställd, det känns roligt!
Skulle ha jobbat 8-17.30 men jag blev lite sen till jobbet imorse eftersom jag blev dålig på vägen dit.
Får mystiska svimningsattacker ibland helt utan förvarning..
Magen gör sjukt ont och svetten bara rinner.. jättemysigt.. inte.
Var ett tag sen jag fick det nu men imorse var det dags igen och det var längesen jag blev sådär dålig.
Var tvungen att ringa en kollega som fick komma och plocka upp mig i bilen för jag kände att jag aldrig skulle kunna gå från t-banan och till jobbet..
Måste till doktorn och ta lite prover tror jag och se vad allt detta kan bero på. :(

Det blev iallafall lite bättre senare under dagen så i övrigt har det varit en bra dag.
Vi var 7 pers bakom disken idag och det hör inte till vanligheterna att vi är så många.
Men det är lite byte bland personal och några som ska läras upp så då blir det så nu i januari.
Roligt har vi haft det iallafall och förhoppningsvis har vi ju fått mycket gjort också!

Nu ska jag äta lite god mat som vi lagade igår, lövbiff med råstekt potatis och Stoffes goda sås sen blir det lite läsning och tv-tittande innan det är läggdags.
Ska försöka sysslesätta mig så inte ögonen slår igen innan jag ens fått mat ;)

Hoppas ni haft en bra dag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback