> G i z z y -

G i z z y

Torsdag 28 januari

Kommentarer (0)

2010-01-28 @ 22:15:22

Oj vad skönt, två dagar i rad har jag gosat ner mig under duntäcket och somnat en timme efter jobbet :)
riktigt värt så man slipper sitta och gäspa hela kvällen!

Idag har det inte hänt jättemycket. Hade en lite hektisk morgon på jobbet eftersom jag öppnade ensam.
Men det gick ändå bra som alltid! Fick bra uppbackning av konferenskollegorna :)
EFter jobbet stod jag emot "kolla kläder i Gallerian" suget och åkte direkt hem, skönt att komma hem i tid.

Imorgon slutar jag kl 14 så då blir det nog en sväng i Gallerian.. har sett en del snyggt som måste inspekteras mer noggrant! Men shoppandet sparar jag till veckan när Sara kommer så man får ett bra smakråd :)

Nu blir det lite mys innan sovdags.

Hoppas ni haft en bra torsdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback