> G i z z y -

G i z z y

Tegen & jag

Kommentarer (2)

2010-01-14 @ 16:31:59

Hej hej! Snart slutar jaaag.. ska bli trevligt!
Var så himla skönt med sovmorgon imorse så att jag nästan sov lite för länge, kom 10 min sent men här är det lugna gatan så det spelade inte sån stor roll.

Har varit en trevlig dag idag :) hoppade in på Tegen i Solna eftersom dom saknade personal.
Det är så kul med omväxling och alla är väldigt trevliga! Ett mysigt ställe även om det är mycket mindre än där jag är van att jobba. Det blir lite mer personligt, vilket inte är dumt alls! Har hört rykten (nähe??) om att jag troligen kommer få hoppa in här en del i framtiden vilket jag gärna går med på.
Saker och ting är dock lite oklara och jag börjar undra om mina jobbveckor kommer bestå av 80 timmar snart? :P
Helt plötsligt räknas det med att man ska vara överallt men det löser sig nog med tiden.

En konferensgrupp har jag att "hålla reda" på också förutom receptionen men det går finfint. (än så länge!)
Andra saker jag gjort idag är att servera gästerna lunch och flyttat en felparkerad polisbil.
Lite annorlunda arbetsuppgifter..!

En sak jag diggar skarpt är deras godstelefon.. haha. Den är ju hur kul som helst!
Sara hoppas du läser det här för du har lika sjuk humor som mig så vi skulle skratta ganska gott åt detta!
Kanske inte ska gå in på detaljer hur den funkar o så men den får gärna ringa 10 ggr till innan jag går hem :)

På vägen hem tänkte jag svänga förbi centrum och köpa lite hårfärg bland annat. Om det finns den jag vill ha.
Är endast en enda som funkar nämligen! Så ikväll ska utväxten bort har jag bestämt.
Så jobbigt att hålla på färga så jag har dragit på det men..måste man så måste man.
Typiskt att det bara är den 14e idag.. jag vill shoppa kläder men det är ju 100 år kvar till lönen.

Imorgon slutar jag kl 14, much fun!

Kommentarer

Postat av: Sara

Haha vad är det för godstelefon? Detaljer, nu blir jag nyfiken!:D

2010-01-14 @ 16:58:08

Postat av: Anonym

Haha vi tar det privat ;)

2010-01-14 @ 21:27:33
URL: http://gizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback