> G i z z y -

G i z z y

Tack sängen!

Kommentarer (2)

2010-01-10 @ 23:46:07

Ja tack sängen för en underbar dag! Tog mig upp kl 19 ikväll :) grattis.

Var på födelsedagsfest på Östermalm igår.. och kom hem kl 5 imorse.
Vi som var trötta och skulle ta det lite lungt, komma hem i tid var även en plan men den sprack- rejält.
Riktigt trevligt hade vi iallafall som alltid och Anna verkade uppskatta sina presenter som bestod av armband, örhängen och en hudlotion från The Body Shop. Med persikolukt, mums.

Ja vad ska man kunna skriva om när man sovit hela dagen.. haha..
imorgon startar en ny jobbvecka iallafall. Men slutar 16 så det känns jätteskönt.
Ser inte riktigt fram emot tisdag och onsdag när jag har långpassen, 7.30 - 17.30.
Åker från Stoffe (gissar jag) kl 6 och kommer väl hem igen vid 19. Lååånga dagar.

Tur då att jag har laddat upp med en lång och skön helg och verkligen känt lugnet... inte :)

Nu blir det kaffe & chokladboll sen tyckte jag att jag hörde att sängen ropade på mig igen.

Kommentarer

Postat av: Anna

Blev riktigt glad för presenterna :) hörde något om middag på lördag stämmer det? :) tack för att ni kom! haha råkade visst somna till lite på jackorna sen

2010-01-11 @ 14:57:12

Postat av: Anonym

Hehe vad bra! Jaa vi tänkte styra upp en middag och lite trevligheter på lördag, vore jättekul om ni vill komma :)det var riktigt kul att ses nu i helgen! Haha jaa men vi bäddade ju ner dig lite fint under någon filt eller vad det var innan vi åkte :D

2010-01-11 @ 19:06:42
URL: http://gizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback