> G i z z y -

G i z z y

Sorry!

Kommentarer (0)

2010-01-03 @ 03:16:57

Okej.. nu skäms jag lite. Det blev inga bilder under eftermiddagen som utlovat!

Tiden bara rusade iväg och vi har haft det trevligt med diverse kortspel och någon öl.
Nu är klockan snart 03.00 och man borde sova.
Vill inte det som vanligt eftersom åka-hem-till-Stockholm ångesten har börjat göra sig påmind :P
Hade gärna stannat här lite längre men eftersom Stoffe ska jobba på måndag så får jag åka imorgon
om vi ska kunna åka tillsammans. Och det är ju trevligt om man åker två eftersom vädret är som det är...
Jag ska iallafall hinna träffa Sara och kanske Frida innan vi åker.

Har varit jätteroligt att vara här och få träffa släkten. Och det är tokmycket snö!
Jag och Stoffe har varit ute och hunnit busa runt i den lite, måste få vara lite barnslig ibland ;)

Som alltid har det varit smått tidsbrist och jag önskar att jag hunnit träffa dom andra tjejerna också! Men det blir lite svårt när nyår och sådant kommer emellan. Är nog här snart igen! *hoppas*

Nu väntar några lediga dagar hemma i Stockholm innan karusellen med heltidsjobb drar igång på torsdag.

På vägen hem imorgon ska vi svänga in till en kille i Kungsängen och köpa nya Guitar Hero 5 som jag hittat på Blocket :)) Så bland annat det tänkte jag roa mig med under min ledighet :)

Bilder härifrån kommer upp senare i stället!

Natt natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback