> G i z z y -

G i z z y

Söndag & visning

Kommentarer (0)

2010-01-17 @ 20:37:33

Imorse vaknade man med ett dunkande huvud igen. Rödvin ÄR inte bra för kroppen!
Men vi hade som sagt riktigt roligt igår så det är väl smällar man får ta.

Idag var lägenhetsvisningen som jag väntat på i 1 vecka.
Men den var sådär.. inget jag fastnade för.
Lägenheten var väl helt okej i sin helhet men det var en hel del fix som måste göras i den.
Det värsta av allt var toagolvet där dom hade lagt trätrall (sånna som man brukar ha ute på balkongen).
Det var faktiskt fint men golvet där under ser nog för jävligt ut! Och det luktade massa urin på toan.. usch.
Dessutom var golvet i köket jättedåligt lagt så det sviktade ganska rejält.

Jag fortsätter att leta vidare! Är det någon som vet en relativt billig och fin lägenhet som är till salu i Tyresö, Årsta, Enskede eller Bagarmossen området så kan ni ju höra av er ;P

Efter att vi varit hem till mig en sväng och hämtat nya linser (vaknade imorse och märkte att en hade trillat ut under natten och låg ihoptorkad som en liten boll) så åkte vi till Maja & Anders en sväng för födelsedagsfika.
Spelade lite GH med Catrin innan jag fick så ont i handen så jag skakade.. haha..
Blev även bjudna på en god middag med fisk! Var så längesen jag åt fisk så det var verkligen jättegott.

Skönt att slippa laga mat ikväll. Nu har vi bara tvätten att klara av sedan är det uppstigning kl 05.15 imorgon och ett 10-timmars pass som väntar.

Idag blev det klart att familjen kommer ner och hälsar på till helgen!
Saknar dom massor så det ska bli jätteskönt :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback