> G i z z y -

G i z z y

Semlor <3

Kommentarer (2)

2010-01-27 @ 22:53:41

Idag har jag proppat i mig min andra semla för i år, så himla gott!!

Annars är det inte mycket intressant som händer just nu,
det är jobb hela dagarna sen hem och se lite tv och sen sova. Ungefär som en helt vanlig vardag.
Riktigt skönt att ha kommit in i ordentliga rutiner.
(även om det kan bli vissa förbättringar fortfarande..)

I helgen har jag redan en del inplanerat.
Det blir hejdå-fest för Erica på lördag som har slutat på jobbet och ska åka utomlands med killen sin en tid framöver. Kan inte förstå att hon inte kommer jobba med oss mer!
Försöker att inte tänka på det men det kommer bli oerhört tomt till veckan när hon inte längre är där... och ännu tommare kommer det bli när Angelica också försvinner :(
Vi har redan hunnit få många roliga minnen tillsammans
och varje dag på jobbet har vi varit ett riktigt team!
Dom två var dom första jag lärde känna när jag flyttat hit till Stockholm och nu ska båda försvinna..
en till norrland och en utomlands :( kommer sakna er mycket tjejer!

En sak som är rolig med jobbet är att jag föreslagit att dom ska anställa
min barndomskompis som timmis.
Så nu ska hon dit och provjobba på onsdag nästa vecka :D
vore så himla roligt om hon fick jobbet och kunde komma ner hit
och dela min lilla lya med mig ibland!
Hoppas hoppas hoppas.

Andra saker som händer i helgen är att jag ska på en lägenhetsvisning
sen ska vi till Camilla & Peter och äta lite tårta på söndagkväll.
Camilla går en tårtkurs nu i helgen, hon är så otroligt duktig på att baka redan
så det ska bli riktigt spännande att se vad hon kan hitta på :)

Nu är det snart dags att krypa ner..
somnade en halvtimme på sängen förut och insåg hur skönt det är att sova!
Imorgon slutar jag 15.30, kommer kännas som rena lyxen.

Hej hej!

Kommentarer

Postat av: Sunie

hihi, så söt du är =) Ska bli riktigt roligt att gå kursen imorrn. Kommer att publicera tusen och åter tusen bilder på bloggen sen.

Men ni kan la komma över runt 19 på söndag. Så hinner alla äta middag var för sig, då vi har ganska stökigt. har fixat hallen och packar för fullt :D

Kramar

2010-01-29 @ 16:40:09
URL: http://sunie.zoomin.se/blogg.html

Postat av: Anonym

Vad roligt, då ska jag gå in där och kolla! :) Abolut, vid 19 tiden blir jättebra. Ska bli kul att hälsa på er igen så det ser vi fram emot! Kraaam!

2010-01-29 @ 22:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback