> G i z z y -

G i z z y

Mössa & värmeljus

Kommentarer (0)

2010-01-19 @ 19:21:45

Brr.. ikväll är det kallt i min lilla etta.
Fast termometern visar över 23 grader så jag förstår inte hur det kan vara det.
Kan inte klä på mig mer kläder än vad jag har heller.
Har strumbyxor, jeans, tjockstrumpor, linne, långärmad tröja, två koftor och till och med en mössa på huvudet!
Vad mer kan man ha?? Får vira en filt runt mig och krypa upp i soffan.
Tända massa värmeljus brukar också hjälpa också blir det massa mysigt <3

Slutade kl 14 idag och det var jätteskönt!
Fick sällskap av Mikaela på t-banan sen chansade jag och tog en buss från Solna.
Skönt att slippa åka ända till Fridhemsplan för att byta.

Skulle ha varit och köpt något gott att äta innan "Halv åtta hos mig" börjar men vet inte vad jag vill ha.
Är inte hungrig alls.. tänkte busa och köpa något onyttigt bara för att få i mig något men jag är inte ens sugen på det..?

Kanske hinner tänka ut något och gå och handla efter "Svenska Hollywoodfruar".
Affären är ju öppen till 22 som tur är :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback