> G i z z y -

G i z z y

Min laptop

Kommentarer (0)

2010-01-31 @ 23:33:30

Då var det gjort!
Kom på i all hast att det vore trevligt att ha en bärbar dator tills Sara kommer.
Så att vi kan mysa upp i ett varsitt hörn i soffan med dom istället för att jag ska behöva sitta under sängen.
(den stationära är under min loftsäng)

Så jag slängde in en liten beställning helt enkelt!
Den fanns tyvärr inte på lager men jag hoppas ändå att den kommer på onsdag som senast.
Orkar inte leta efter den perfekta längre men jag är mycket nöjd med denna!
En riktigt bra dator till ett bra pris.. dessutom är den grå så lite roligare än mattsvart blev det ;)

Det blev en Toshiba Satellite PRO





Väntan på ett roligt paket kan börja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback