> G i z z y -

G i z z y

Men va?!

Kommentarer (0)

2010-01-12 @ 16:53:22

Haha.. vilka sjuka människor det finns! Hur kan man vara så otrevlig utan vidare??
Gissa TRE gånger vilket företag dom kom från. Skönt att jag slapp vara måltavlan den här gången iaf, hehe..

Ikväll ska jag bara ta det lungt hade jag tänkt, måste plocka undan lite och göra lite fint men i övrigt kommer det inte hända mycket. Orkar nog inte ens laga någon vettig mat.. youghurt och macka blir okej.
Åker till jobbet kl 06.00 och kommer hem kl 19.00 så man orkar inte ha ett superpartaj när man kommer hem direkt!

Det roliga får man ta till helgen ;)

Nu ska jag börja slå igen det här placet så att jag kan börja den långa resan "hem"!

Hejhej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback