> G i z z y -

G i z z y

Känns konstigt

Kommentarer (0)

2010-01-20 @ 23:33:33

att det bara är onsdag idag.
Jag tycker den här veckan har gått väldigt långsamt.. och två hela arbetsdagar kvar..
Men imorgon slutar jag kl 15 så det är lyxigt.
Har ett jättebra schema den här veckan ändå.. tack Mina! :)

Idag var jag på massage. Hon som masserade var riktigt duktig och intresserad av att vilja hjälpa en.
Det första hon frågade var "är det någonting speciellt du har problem med?"
Jag kom inte på något direkt men sen sa jag att jag ofta blir väldigt "trött" i ryggslutet.. typ i svanken.
Allra helst om jag jobbat på konferensen och gått i pumps en hel dag..
Hon böjde och bände mina ben hit och dit och tryckte på massa punkter som gjorde skitont! 
Kändes som att hon tryckte in en kniv i kroppen.
Diagnosen blev iallafall att det är en muskel på höger sida i korsryggen som har "låst sig".
Hon gav mig iaf tips på stretching och några övningar jag ska göra för att få det att släppa och att ryggen inte ska bli så trött.
Så det kanske jag borde göra nu ikväll innan jag går och sover!

Blev lite sen till jobbet imorse också för att jag fick ont i magen igen på bussen dit..
dessutom har jag såret på läppen som är snustorrt och absolut inte vill läka.
Usch jag känner mig verkligen som ett.. skrangel idag.
Kroppen verkar helt ur form.. på alla möjliga sätt. Tragiskt och tråkigt.

Skönt att man är ensam iaf så alla andra slipper se eländet.. hehe.

Ge mig Thailand igen och en solbränna. Då mådde man bra.
Nu blir det en snabbdusch sen sängen och läsa lite Glaze. Nya tag imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback