> G i z z y -

G i z z y

Jakten på en laptop

Kommentarer (2)

2010-01-24 @ 18:02:34

Sitter här med ett leende på läpparna och ett litet glas vin i handen.. mysig söndagkväll :)

Tänkte eventuellt beställa en liten laptop ikväll men jag har sådan beslutsångest..
eller det är bara det att jag inte hittar DEN datorn som jag absolut vill ha.
Jag vill ha något speciellt.. inte bara en tråkig mattsvart som ser ut som alla andra.
Finns jättemånga fina med 10 tums skärm men den blir alldeles för liten med tanke på att jag är halvblind.

Om man väl ska köpa en så kan man ju köpa en fin :)
Stoffe kollar prestandan och jag bedömmer den utseendemässigt, good teamwork!

Tittade in på Dell´s hemsida och såg att man kan designa sin egen där, det hade ju varit grymt!
Men då kostar det därefter också.. ska leta vidare och se vad jag kan hitta :)

På återseende!


Ge mig den i en större variant!

Kommentarer

Postat av: Sara

Jag har köpt en liten skit! En ROSA!:D Haha jag skämde ut mig på både siba och elgiganten i gävle, jag var INTE intresserad av nånting om det inte var knallrött eller rosa <3 :D Mamma och pappas dator kraschade (så dags nu, den är väl från 1964 eller nåt) så jag skaffade en 10'' surfdator så får de ta min gamla, teamwork här med!:)

2010-01-26 @ 13:03:42

Postat av: Linda

Haha ja jag läste på fejjan att du skaffat en precis :) jag vill också ha en rosa men det blir alldeles för litet för mig med en 10a, skulle helst vilja ha typ 14!

2010-01-26 @ 20:08:13
URL: http://ht

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback