> G i z z y -

G i z z y

Inspirerad!

Kommentarer (3)

2010-01-06 @ 22:52:52

Jag är så grymt sugen på att hitta en egen lägenhet.. dvs köpa en lägenhet.
Fast det låter bättre med "hitta en" för det låter inte lika dyrt och allvarligt.. :P
skulle bli min första lägenhet som jag köper issåfall och jag är som sagt grymt sugen!
Vill inreda, fixa, trixa, göra det mysigt och till mitt alldeles egna lilla krypin. (Och Gizelles förstås)

Hittade en lägenhet nu ikväll. .som inte var alltför dyr och med en superlåg avgift.
Skulle jag köpa den så skulle jag minska min månadskostnad mot för det jag lägger ut på att hyra i andra hand just nu. Hur underbart vore inte det? Lägre månadskostnad och dessutom min alldeles egna som jag kan göra vad jag vill med.

Sitter för fullt och tittar på grejer.. allt ifrån kakel till dubbelsängar och diskmaskiner.. haha..
det kanske är lite långt borta men man måste få drömma ibland!
Dessutom tror jag att jag är närmare ett köp än jag någonsin varit tidigare..

Jag känner mig bara så kräsen och vill verkligen att allt ska kännas perfekt innan jag köper något..
jag ska ju ändå bo där ett bra tag förhoppningsvis och då vill man ju trivas.
Allt ifrån tak och väggar till gångvägen till bussen på morgonen måste kännas bra och det är inte så lätt då :P
Jag är så jäkla mörkrädd så jag tänker VERKLIGEN inte köpa en lägenhet där jag måste gå genom skogen för att ta mig till bussen och jobbet.

Jag har iallafall anmält mig för att gå på en visning om ca 1 vecka. Så får vi se vad som händer.
Veliga jag kommer aldrig kunna bestämma mig... men det vore otroligt skönt och kul :)

Kommentarer

Postat av: Maija

Det är inte blintarmen som krånglar???

2010-01-07 @ 23:55:13

Postat av: Sara

Gå på visning?! SPÄNNANDE, nu blir jag helt exalterad för din skull! Du om någon är värd en egen perfekt lägenhet! (och tänk vad bra, då kan jag bo hos dig JÄMT;D ) Hoppas det går bra, även om inte just den är den du letar så hittar du nog lägenheten med 'det' snart, vare sig du hyr eller köper:) Shit, köper, nu insåg jag igen hur vuxet det är!:D

2010-01-08 @ 22:53:55

Postat av: Anonym

Maija: jag har ingen blindtarm kvar så den kan det inte vara :/ jag undrar om jag kanske är laktosintollerant men jag älskar ju mjölk.



Sara: tack söta vän! Självklart är du alltid mer än välkommen, det vet du!!

2010-01-09 @ 02:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback