> G i z z y -

G i z z y

IKEA idag

Kommentarer (0)

2010-01-05 @ 12:39:33

Idag känns det som om någon slagit mig i huvudet med en stekpanna..
jag är så trött så trött! Hur ska det gå när jag ska upp 05.40 på torsdag och fredag.

Idag hade jag planerat att åka hem och städa och fixa fint i lägenheten, dock brukar en viss liten nisse dra med mig på andra saker just dom dagarna. Så det blir ett besök på IKEA istället för att köpa lite saker till Stoffes sovrum. Jag får planera om och fixa i min lägenhet lite senare.

Idag kanske det blir en stuga bokad i Sälen också. Tänkte åka upp dit en långweekend i mars eventuellt.
Vore skoj!

Nej nu ska jag börja göra mina sysslor som att ringa tandläkaren, diska osv..
jag vill sova..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback