> G i z z y -

G i z z y

Härlig dag!

Kommentarer (0)

2010-01-24 @ 02:42:16

Imorse vaknade jag upp till doften av nybryggt kaffe och familjen som tjattrade i bakgrunden.
Så väldans väldans mysigt!! :)

På förmiddagen åkte jag, mamma och pappa till Barkarby och kollade in Outleten, var jättebra rea där så det var kul! Även om jag inte köpte något. Tänkte köpa ett par jättesnygga pumps att ha till våren/sommaren men.. det slutade med att jag ställde tillbaka dom i hyllan och gick ut därifrån med bekymrad min.. :P

Fick en riktigt bra lön den här månaden,
vilket beror på att jag fått timlönen för dec, lön från Guldfynd plus en månadslön :D
trots det är jag van att leva på inget i stort sett så jag kommer inte göra av med dom i första taget.
En fjällenresa är iallafall inbokad så den ska betalas, plus att jag skulle behöva en bärbar dator...
ibland måste man unna sig något, det ska jag försöka göra även fast det sitter långt inne.

Efter lite shopping åkte vi tillbaka till lägenheten och mötte upp Stoffe, sedan bar det av till Bålsta för att kolla på några bekantas nybyggda hus. Ett riktigt fint och mysigt hus!
Det roliga är att det är syrran som fixat det mesta angående planritningen, vart huset står och hur det är inrett. Blev även bjudna på tårta och en god middag, trevligt.

Imorgon åker syster vidare tidigt medan mamma och pappa bestämt sig för att följa med på lägenhetsvisningen :D och innan den blir det en fika hemma hos Stoffsen.
Ser ut att bli en trevlig dag det med! Och spännande ska det bli att se lägenheten..

Nu ligger dom och sussar här brevid alla tre så jag ska nog ta och krypa ner jag med.
Lillgrisen min (Gizelle) ligger redan där uppe och väntar på mig.

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback