> G i z z y -

G i z z y

Hahaha

Kommentarer (0)

2010-01-14 @ 23:05:01

Alltså vilken sjuk dag... jag har skrattat tusen gånger idag tror jag!
Hittat massa supersköna grejer hela tiden som gör att jag SAKNAR SARA :)
Jag efterlyser dig här och nu! Vart äääär duuuu?
Kan du komma ner till Stockholm eller så vi kan garva tillsammans?!

Nu är hårfärgandet klart och det blev lika lyckat som alltid när man vet vilken färg man ska ha.
Tackar gud för det!

Tänkte ta en bild på min äckliga och trasiga tumme idag och lägga upp men kom på att ni nog inte vill se det?
Fastnade med den i dörren när jag jobbade och slet bort halva nageln ser det ut som. Smärta!
Och nu ikväll fastnade jag med foten under en pall när jag skulle hämta en handduk.
Vad är det här för en fastna-i-allt-du-kommer-åt dag?

I övrigt så blev det faktiskt lite shopping idag! Tro det eller ej?!
köpte en ljusrosa söt liten mysjacka som jag sitter i nu, ett linne, ett armband och ett par leggings på Jc.
Dessutom blev det en hårfärg då och massa fina trosor från H&M.

Lucky lucky me <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback