> G i z z y -

G i z z y

Håhå jaja

Kommentarer (0)

2010-01-31 @ 18:13:11

Jag typ.. dör när jag tänker tillbaka på den här helgen.
Ett fett streck över den och börja planera för nästa istället?

Kroppen känns onormalt tung, armarna skakar och hjärtat går i 380.
Osså lite feber på det.

En missad fest som betydde mycket.. ingen bio, inget laptopköp, inget restaurangbesök... inget.

Utöver det har jag lägenhetsköpet att tänka på. Grubbla grubbla grubbla. 
Måste bestämma mig till på tisdag.
Ska jag vara med eller inte? Va va va?
Dumma magkänsla. Men man kanske borde följa den för en gångs skull och se vad som händer!
Yeeeey.

Jag fattar ingenting.
I am retarded.

Imorgon är det måndag. 10 timmars passet väntar och jag längtar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback