> G i z z y -

G i z z y

Fredag i Nacka

Kommentarer (2)

2010-01-09 @ 03:42:27

Ikväll har vi varit hos Stoffes syrra Camilla och hennes Peter och ätit lite tacos och spelat Wii.
Sååå god mat och en riktigt trevlig kväll!
Jag måste "erkänna" att jag ägde på Wii också, iallafall när vi spelade bowling! Vann hela tiden ;)

      

Vi velade igår om vi skulle ta bilen dit eller åka buss. Stoffe brukar få bestämma eftersom det är hans bil och han som kör. Är väl alltid trevligt att kunna ta en öl en fredagkväll men om han kör så brukar inte jag heller dricka.
Men ikväll kändes det som ett innerligt bra beslut att vi tog bilen! Var runt - 20 när vi skulle hem och då är det väldigt skönt att slippa stå och vänta på en buss och sen sitta och åka i 1 timme..
så det blev ett glas vin för mig och en lättöl för Stoffsen sen blev det cola för hela slanten! Mmm!!

Hann även med att kramas lite med världens sötaste hund, Buddy. Så himla go :)


Kollade in Camillas samling av My Little Pony´s också och den är verkligen hur häftig som helst!
Hon har suuuupermånga i alla olika färger och modeller, så häftigt när hon berättade om dom, vilka som var mest värda och varför, hur hon kan alla namn osv. Är vekligen en hel värld att hålla reda på som man inte visste fanns. Dom har olika form på benen, olika stämplar under hovarna, sen finns det vissa som är specialutgåvor för just samlare. Som bara görs i ca 500 ex i världen. Hur häftigt som helst. Jag är imponerad :)




Man blev som ett litet barn igen när man stod och tittade och pillade på ponysarna :)
Och jag hittade min favorit också! Tänk om man haft en sådan när man var liten??
Det var den som var samlarutgåvan för 2009:




Tack Camilla och Peter för en trevlig kväll hos er!

Nu blir det sängen och sova! 




Ps.
Camillas hemsida/blogg finns hennes samling. Och om det råkar trilla in någon som har samma intresse som henne så skriv en rad till henne vettja :)

Kommentarer

Postat av: ¨Sunie

Vad söt du är som har lagt upp hela min samling på din sida :D Kul att du tyckte den var fin och intressant.

Får även tacka för en trevlig kväll och vi får snart göra om det. Hade massa trevligt igår :D

2010-01-09 @ 13:24:27
URL: http://sunie.zoomin.se/blogg.html

Postat av: Anonym

Ja jag tyckte det var riktigt roligt att få se den! Ett roligt intresse du har :) Jag tycker absolut att vi ska göra om det snart igen, det var en mysig fredagkväll! och tack igen!

2010-01-09 @ 18:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback