> G i z z y -

G i z z y

?

Kommentarer (0)

2010-01-24 @ 23:30:00

Jag blir inte klok på detta. Hur ska jag någonsin kunna välja en dator.
Vi får åka och kika på några på fredag helt enkelt. Men hur ska jag kunna hålla mig tills dess?!
Nu har jag ju bestämt mig för att jag vill ha en och då vill jag ju ha den nu.
Tråkigt att måsta vänta massa dagar.. vill åka tidigare men det kommer inte hinnas med.
Schemat är fullbokat..
Typelitypiskt! Men den som väntar på något gott :P

Helgen har iallafall varit toppen. Fast det körde ihop sig med lägenhetsvisningen.
Den är inte förrän nästa helg! Så mamma och pappa fick åka hem utan att se den.
Det var lite synd, hade varit kul att ha dom med på den så man hade kunnat bolla lite idéer sen.
Känns så tomt när dom åker hem igen men som tur är ska jag snart upp och hälsa på.

Vill inte kliva upp 05.15 imorgon.. är verkligen inte trött men borde ha sovit för längesen.
Hoppas på ett mirakel, att jag kan sitta uppe ikväll och ändå vara pigg imorgon! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback