> G i z z y -

G i z z y

Bottennapp..

Kommentarer (0)

2010-01-29 @ 22:33:44

Idag efter jobbet blev det en tur i gallerian för att (förhoppningsvis) hitta något fint att ha på mig imorgon.
Självklart hittade jag en skitsnygg kavaj på H&M, en sån som jag letat efter hur länge som helst.
MEN! Självklart så fanns det ingen 34a. Fanns alla andra storlekar.. så jobbiiiiiggggggt när det blir så.
Har hittat ett par jättesnygga jeans också men vad finns dom i då? Jo alla storlekar från 26 till 32 men inte fan finns dom i storlek 25! Knepigt att man aldrig shoppar nu för tiden..

Sprang runt som en galning och letade den där kavajen.
Sara (en kollega) som jag hade sällskap med tyckte att den var så snygg när jag provade den så hon köpte en. Är bara liiiite avis att den fanns i hennes storlek.
Personalen letade som galningar också.. dom ringde även runt till andra butiker men ingenstans fanns den.
En tjej gav mig rådet att skynda mig in till stan och se om jag inte kunde hitta den där
så jag halvsprang till t-banan och åkte till t-centralen där jag hoppade av.
Var stressad som tusan eftersom klockan började bli mycket men jag ville verkligen ha den där kavajen..

Kom in på Divided butiken i Gallerian och såg till min förtjusning att dom hade massa kavajer kvar!
Men ingen i min storlek där heller såklart.. efter ett tag frågade jag ett butiksbiträde och hon sa
"men DU! jag hängde precis upp ett helt gäng där uppe, gå och kolla där! det var alldeles nyss!"
jag gick och kollade och vad ser jag.
Det hängde en jävel kvar där! 5 storlekar för stor..

Jag var så desperat efter den där godingen så jag bad dom ta ner den dom skyltade med och kika vad det var för storlek (såg ut att kunna vara en 34a) men det "kunde dom tyvärr inte göra".
Dom sålt minst 15 sånadär kavajer idag.. säger bara grattis till er som fick en..

För övrigt så hatar jag H&M och shoppinggalna stockholmare nu...

Jag och Stoffe åkte iväg och kikade laptop idag också..
fyllde på kontot
och var beredd på att komma hem med en snygging men tror ni det hände?
Var till 5 affärer och ingen hade en enda ens som var intressant..

säger bara dubbelsuck för att allt går åt.. pipan.
Jag kommer drömma om den där dumma kavajen inatt. Hatar den också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback