> G i z z y -

G i z z y

Äntligen helg!

Kommentarer (0)

2010-01-22 @ 16:50:57

Och äntligen fredag!
Sitter fortfarande kvar på jobbet.. har stängning idag och slutar 17.30.
Sedan tar jag bussen hem och väntar på att mitt fina besök ska komma!
Ikväll blir det pizza och mys med familjen :)

Helgen i övrigt kommer att spenderas med att titta på några bekantas nybyggda hus och äta en god middag där,
kanske lite bowling på lördagkväll och på söndag hade jag tänkt att gå på en till lägenhetsvisning.

Synd att den lilla lägenheten är på ynka 27,5 m2 för i övrigt verkar den ganska perfekt..
känns dock för litet.. men vi får se vad som händer.

Ska iallafall bli supermysigt med en helg i familjens och Gizelles sällskap!

Nu ska jag börja stänga här, hoppas ni får en härlig fredagkväll :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback