> G i z z y -

G i z z y

Grattis!

Kommentarer (0)

2010-02-28 @ 18:44:48

Helgen har varit näst intill perfekt.
I fredags blev det lite hålligång och jag, Sara och Stoffe kom inte hem förrän 04.30 på morgonen.
Det var ändå en ganska lugn kväll vilket var skönt så någon bakislördag blev det inte!
I övrigt har vi bara tagit det lungt, följde med Sara till bussen igårkväll så nu är hon hemma i S-hamn igen.

Idag blev det en superskön och välbehövlig sovmorgon sedan en god frukost!
En lugn och skön söndag som ägnats åt tvättning bland annat.

En lite sjuk men grymt rolig sak som hände i veckan var att Sara fick jobb här nere!
(inte på mitt jobb där hon fått hoppa in nu) så hon börjar den 21 mars och har jobb
över hela sommaren till att börja med.
Vilket i sin tur betyder att hon kommer flytta in i min lägenhet :D
Jag måste iaf försöka hitta en ny lägenhet.. men det är sådant som löser sig.
Har nog inte hunnit smälta det här ännu men..21 mars är ju snart?!

Välkommen till Stockholm på riktigt vännen! :)




Ostbricka & melodifestivalen = lördagsmys



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback