> G i z z y -

G i z z y

Spöken

Kommentarer (0)

2010-02-11 @ 21:54:46

Hur blev klockan såhär mycket? Jag kom ju nyss hem!
Har massor kvar att göra.. önskar att jag hade köpt en slav istället för en laptop
för nu börjar min ork ta slut :/ är supertrött och tankarna snurrar i 180.
Fick inte tag i någon tågbiljett så det blir till att skumpa buss i tre timmar imorgon efter jobbet.
Yeeehaa. Känns otroligt spännande och tillfredsställande!
Kommer dessutom hem så sent så frågan är om Let´s Dance myset och middagen med tjejerna
får ställas in.. give me a breeeak...

Dessutom tror jag att det spökar här hemma. Varför inte när jag ska sova själv?
Hände en jätteknepig grej med min hemnyckel som låg i ute i hallen.
Den låg där med nyckelringen på när jag kom hem (en stor blå elefant) sen small det till där ute
och lät konstigt och när jag går ut och tittar efter så är elefanten borta.
Och nyckeln ligger nedanför micron utan sin nyckelring..??
Har letat och letat men elefanten är borta. Och jag VET att den låg där när jag kom hem!
Sara, visst satt elefanten på när du kastade in nyckeln genom brevinkastet idag?
Nej fy fan svara inte! Jag kommer inte kunna sova inatt :/

För att få något annat att tänka på så kan jag meddela att den här synen mötte mig i kylskåpet ikväll när jag kom hem:



Världens sötaste sambo hade gjort chokladpudding till mig och lämnat en liten lapp!
Tack gumman :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback