> G i z z y -

G i z z y

Uääää

Kommentarer (0)

2010-02-28 @ 23:14:47

...jag är allt annat än sugen på att gå och lägga mig just nu.
Vill göra massa andra saker, vill att det ska vara lördag och mitt på dagen!

Men ska med bussen kl 6 imorgon bitti så det är väl bara att bita i det sura äpplet och stänga ögonen.

Slutar 15 iallafall så det är ju rena lyxen!
Får se vad jag hittar på sedan, Stoffsen ska bort så jag åker hem till Bromma.
Kaaanske blir en liten sväng på stan innan...? ;)
Önskar att jag hade haft en tid bokad hos frisören.. det hade varit perfekt imorgon!

Nej men åhh, jag måste väl gå och krypa ner då..
läsa lite Glaze kanske så man blir trött..??

VILL INTE. TRÅK.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback