> G i z z y -

G i z z y

Söndagkvällen

Kommentarer (0)

2010-02-21 @ 23:39:24

Ikväll åkte jag och mötte upp Sara på t-centralen.
Sötnosen ska bo hos mig i veckan igen och jobba lite! Härliga tider.
Ikväll har vi ätit choklad och kikat diverse ospännande äventyr på tv, som ett brinnande skellett t.ex.

Nu ropade hon med galen tantröst "lindaaaa ska inte du också komma upp här och LÄGGA dig snart...moahaha"
vet inte om jag vågar efter det där men jag ska göra ett försök iallafall :)

Börjar 07.30 imorgon, undrar hur det kommer gå att ta sig till jobbet?
Som tur är ska jag bara åka buss och slipper ge mig på tunnelbanan!
Slutar tidigt så sedan får vi se vad jag hittar på efter det.
Sara jobbar 12,5 timme imorgon och slutar inte förrän 21.30 :/

På tisdag ska vi sova på hotell som jag bokat in åt oss! Surpriiiise!
Ska bli tokskönt.

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback