> G i z z y -

G i z z y

Heja nya Lindex

Kommentarer (0)

2010-02-13 @ 16:03:28

Skulle bara till Lindex en sväng med Sara. Och kom hem med en stor påse..
hittade en ljusrosa söt liten kofta och en jättesnygg kort kavaj!

Kavajen satt sjukt bra så den måste jag nog ha ikväll ;)
Sen blev det några trosor, ett armband och ett halsband också.. bara för att dom var så snygga!



      


Resten av mina inköp kanske kommer på en liten outfitbild ikväll?
Om jag vågar mig på en sån!

Gillar verkligen att Lindex börjat få in "yngre" och snyggare kläder.
Dessutom är deras nya hemsida riktigt trevlig! Visste inte att de hade en webbshop heller?? 
Nu kanske man kan beställa lite därifrån i framtiden!

Nej nu ska jag slänga mig i duschen, 18.30 kommer hämtning sen blir det klackarna i taket!



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback