> G i z z y -

G i z z y

Sara <3

Kommentarer (0)

2010-02-04 @ 23:15:53

Jag skyller på att Sara är här och att det är därför jag uppdaterat lite dåligt ;)
har så mycket annat roligt för oss!

Vi har verkligen haft fullt upp sen hon kom i tisdags.
Jag jobbar heltid och hon har som jag nämnt tidigare fått hoppa in och jobba lite extra på mitt jobb.
Det gick jättebra och dom vill att hon kommer tillbaka på måndag och tisdag till veckan igen!
Verkligen jätteroligt! :) Är jätteglad för hennes skull!
Också innebär det att jag får sällskap till onsdagen minst!

Både igår och dagen innan har vi kommit hem vid 20-21 tiden
efter långa shoppingrundor efter jobbet.
Jag har bland annat hittat 2 snygga jeansleggings, några tröjor och lite smycken.
Kanske uppdaterar med lite bilder sedan om jag får lust ;)
är inte tjejen som gillar att vara med på bild.
Men kläderna är jag riktigt nöjd med!
Nu fattas bara den röda Peak jackan som jag suktat efter
så skulle garderoben bli komplett för ett tag.

Ikväll har älskling varit här och gjort oss lite sällskap.
Blev glad att ses eftersom vi inte gjort det på några dagar!
Sara var så söt så hon hade lagat vegetarisk tacos till oss när vi kom hem,
och chokladmousse till efterrätt! :) Världens bästa tjej!

Imorgon jobbar jag stängning sedan ska jag förhoppningsvis
hinna hämta ut min försenade laptop på posten.
Någon på Dustin hade råkat "nolla" den så jag har väntat förgäves i flera dagar nu...
sedan åker vi till Tyresö för en myskväll med tv, spel och lite vin kanske!
På lördag planerar vi för en hård bowlingmatch :D

Till sist dagens tips: köp inte Marabous Sensation choklad!
Usch jag får kväljningar när jag tänker på den..
förfärligt äcklig och en riktig besvikelse om du är sugen på choklad :P

Ha det bra alla där ute!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback