> G i z z y -

G i z z y

Nytt

Kommentarer (0)

2010-02-13 @ 01:09:05

Tänk vad livet är roligt när man kan shoppa! :P


Tröja köpt på Salt & ett sött litet hårspänne från H&M


Glansig kort jacka från Gina Tricot.
Förr 299:-, nu 49:-! Kaaaap :D


Armband från Only.


Crapbilder blev det men roligare det kanske än inga alls..

Ligger i sängen nu, trött som jag vet inte vad och rejäl huvudvärk efter en drink.
Har förmodligen världens mysigaste katt brevid mig som ligger och tassar på tangentbordet :)

Bussresan hem gick bra förutom att jag råkade stänga in min handväska i bagageutrymmet!
Med mina kontanter som jag hade tänkt köpa en macka för eftersom jag var jättehungrig..
men som tur var så jobbade sötaste värdinnan där så hon lät mig köpa en på kredit, haha.
Var rädd att jag skulle glömma betala den men kom som tur var ihåg det när jag klev av!

Nej nu ska jag stänga mina små bruna.
Imorgon blir det tacos hos Jonas sen fest hemma hos Frida.
Efter det blir det Olles och massa dans med Elin & Linnéa bland annat!

Nighty folks.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback