> G i z z y -

G i z z y

Nämen?!

Kommentarer (0)

2010-02-20 @ 14:36:37

Vad hände!
Nu är lördagen och den stora slappardagen här.
Dagen då jag kan vara supersjuk och snökaoset ska lamslå Sverige
så alla vet att man ska stanna inne.
En dag som peppat mig igenom hela långa veckan med dunderförkylning!

Och vad händer då?
Klockan 08.08 vaknar jag med ett ryck och är redo att gå upp för dagen :)
Helt superpigg! Inga svidande ögon, täppt näsa eller feber i sikte!

Allt verkar ha försvunnit inatt!

Nu är jag mitt vanliga rastlösa jag och vill hitta på massa roliga saker..
men det var ju inte alls planerat.
Och det är ju fortfarande "snökaos" (jo, i Stockholm är de det!) ute.

Åhhhh kan nån söva mig eller nåt...
bara ligga inne och slappa en hel dag, hur ska jag nu klara det.. :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback