> G i z z y -

G i z z y

Men Anjaaa

Kommentarer (0)

2010-02-17 @ 21:44:53

hur gick det med stackars Anjas knän egentligen?
Är ju själva fasiken att stackarn alltid ska köra ur!
Det såg ju så bra ut, påväg mot silvermedalj och allt.
TYPISKT.

Den här kvällen har jag tillbringat i sängen.
På med myskläder direkt jag kom hem vid 17.30 sedan har jag legat där och spanat tv.
Vänner, halv åtta hos mig också damernas störtlopp i OS med Anja.
Riktigt mysigt när man är i lite krasslig.

Förkylningen har annars varit under kontroll idag på jobbet, har känt mig riktigt pigg.
Men på kvällarna är det lite sämre, hoppas fortfarande att det inte blir feber och sånt iaf.

Hungern har inte varit på topp idag så jag orkar verkligen inte äta någon middag, trots tjat..
är inte hungrig/sugen på ett endaste dugg, tråkigt men så är det.
En kopp kaffe blir det sedan är det inte långt kvar till sovdags igen.
Ska upp 05.15 imorgon.

Snart är vi där, snart är det helg :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback