> G i z z y -

G i z z y

Magisk morgon!

Kommentarer (0)

2010-02-18 @ 08:28:15

Jag försov mig 1 TIMME och 2 minuter imorse och var 6 minuter sen till jobbet!
Hur gick det till?! :) idag måste jag tacka lokaltrafiken.
Vet inte om jag hunnit vakna än, det är så sjukt stressigt att försova sig och jag hatar det.
Men idag hade jag verkligen tur i oturen.

Nu är jag på plats för dagen iallafall, och hann öppna som planerat.
Förstår inte hur det kunde gå så fort.

Min kollega Sara hade gjort en frukostmacka till mig eftersom jag var sen
och hon antog att jag inte hunnit äta frukost.
Men hon blev så stressad så hon råkade ta med sig den upp till sin reception, haha..
tack ändå Sara, det var så sött gjort! Tanken som räknas!

Nu kan dagen kan börja.. phu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback