> G i z z y -

G i z z y

Idag säger vi..

Kommentarer (0)

2010-02-16 @ 20:56:10

.. välkommen dunderförkylning!

Trodde jag skulle klara mig men när dom närmsta i ens omgivning är fulla av baciller
höll inte immunförsvaret!
Nu är det som en klump gröt i halsen och näsan rinner och rinner fast den ändå är täppt.

Jag har iallafall inte råd, tid eller möjlighet att vara hemma och va sjuk så det är bara att bita ihop 
och hoppas på att det lägger sig snart.

Idag är det iallafall semeldagen så en sådan ska jag klämma i mig innan jag kryper isäng.
Har redan ätit en halv som jag delade med Mina idag på jobbet..
och dom närmsta veckorna innan så har jag nog ätit 5 till! Minst!
Usch jag börjar bli riktigt trött på semlor.. haha.

I övrigt är det bara en fullspäckad jobbvecka den här veckan.
Mycket att göra och idag hade jag både konferensen och receptionen ensam ett tag.
Blir till att anstränga sig lite extra med en tröttsam förkylning i kroppen..
det värsta är att nästa vecka blir ÄNNU värre för då åker en kollega till på semester.
(3 veckor till Vietnam, inte dumt!)

Men vi är inte där än så tills dess har jag nog piggnat till.
Dessutom kommer Sara ner igen då så det kommer bli en rolig vecka iallafall! :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback