> G i z z y -

G i z z y

Hotellnatt!

Kommentarer (1)

2010-02-23 @ 15:31:02

Åh vad skönt.. ikväll har jag bokat ett hotellrum här på jobbet. Till mig & Sara :)
Jag jobbar länge sedan har vi möte efter stängning så det ska bli otroligt skönt att bara kunna gå ner dit!

Har med min laptop och en härlig skvallertidning så jag ska kunna sysselsätta mig tills hon slutar.
Kanske blir det lite OS också? Och Barcelona spelar ju ikväll.. men den kanalen finns nog inte.
Sedan blir det en lång dusch och krypa ner i sängen.
Känns så lyxigt en helt vanlig tisdag. Och att slippa åka hem i den här trafiken!

Har dock 2 timmars jobb sedan 2 timmars möte kvar innan jag får checka in..

hörs mer ikväll ;)

Kommentarer

Postat av: Stoffe

Är du min fotbollstok till flicka som sover på hotell ;) Puss

2010-02-23 @ 22:59:57
URL: http://stoffs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback