> G i z z y -

G i z z y

Grrrr SJ!

Kommentarer (1)

2010-02-11 @ 20:02:40

Mitt humör sjönk drastiskt när jag kom hem och skulle boka en sista minuten biljett till imorgon...
inte en enda sista minuten verkar det finnas?!
Vad har hänt, dom brukar ju aldrig vara helt slut..
eller är det något otroligt speciellt i Söderhamn/Gävle i helgen så att alla ska åka dit??

Tänkte att jag får väl köpa en dyrare biljett till fullt pris då för hem ska jag men då går inte det att boka heller.
Får upp ett felmeddelande.. och ringa går inte eftersom det är minst 20 min kötid.

Ska jag sitta i den med min mobil så har tågbiljetten kostat X antal hundralappar sen..

Linda, dags att komma upp med en plan B...?! Suck..

Kommentarer

Postat av: Anonym

buss?

2010-02-11 @ 21:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback