> G i z z y -

G i z z y

Go Sweden!

Kommentarer (2)

2010-02-24 @ 22:37:35

Idag kan man vara lite stolt över att vara svensk...! Sååå härligt att se.
Heja Sverige. Fyra guld och sex medaljer hittills är en rätt trevlig tanke :)

Ikväll har det bara blivit att slappa i soffan och kika OS.
Både jag och Sara är så grymt trötta.. men så jobbar vi en hel del timmar varje dag också.
Tycker inte att jag sover dåligt om nätterna så jag förstår inte hur kroppen kan kännas så slut.

Imorgon är det lite sovmorgon för oss iallfall, sedan har vi en ensam stängning tillsammans :)

Nu har hon masat sig ur duschen så nu är den min tur att hoppa in.
Sedan blir det sängen och uppdatering av Hollywoodskvaller!


Kommentarer

Postat av: Stoffe

Inte illa att du har sådan koll på antalet medaljer som vi plockat hem i OS ;)



Puss

2010-02-25 @ 12:47:17
URL: http://stoffs.blogspot.com

Postat av: Anonym

du om någon borde väl inte bli förvånad över det.. ;)



2010-02-25 @ 23:01:50
URL: http://gizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback