> G i z z y -

G i z z y

Busy day

Kommentarer (2)

2010-02-10 @ 20:22:20

har det varit idag.
Mycket på jobbet plus att det blev en spontan massage då Jenny inte kunde gå.
Riktigt skönt för min höft/bäcken.

Var även till gallerian en sväng och köpte ett presentkort på Monki till Angelica som fyllde 25 idag :)
hon blev riktigt glad så det var kul!
Imorgon åker hon och Henke till Thailand som små satarna.. till Ao Nang där vi var.
Sjukt avis är jag! :P vill också åka dit igen..

För övrigt hade jag ett lunchmöte så jag pratade istället för att äta.
Var vrålhungrig när jag kom hem vid 18.30 eftersom jag ätit ½ potatis och en macka haha.
Kan visst inte göra två saker samtidigt!

Gladaste nyheten idag är att Cärk & Fredrik kommer tillbaka till stan!
Ser framför mig fester, shopping, fikor och annat skoj :) Kom tillbaka kära vänner!

Nu blir det kvalitetsmys med min favorit inneboende.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hehehehehehhehehehe mmmmmm den som väntar på något gott.. ;P

2010-02-10 @ 21:14:23
URL: http://carkan.blogg.se/

Postat av: Anonym

...väntar alltid för länge?! ;)

2010-02-10 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback