> G i z z y -

G i z z y

Bekymmersfria vardag

Kommentarer (0)

2010-02-25 @ 22:56:48

vart tog du vägen?!

Lånelöftet från banken blev inte alls vad jag hade hoppats på..
var helt bedrövad igår när jag skulle sova.. låg och grubblade och funderade..
men nu är förhandlingar på gång iallafall så förhoppningsvis ska det lösa sig.
Hoppas att jag hittar en lägenhet snart! Vore så skönt med några m2 till..

Borde ha handlat idag märkte jag. Slut på tandkräm, slut på tvål, slut på städgrejer.
Så det blev bara att ta bort det värsta sedan får jag köpa ordentliga saker så jag kan städa till veckan.

Kunde inte låta bli att gå till Gallerian och "peppa mig själv lite" efter jobbet :)
Blev en jättesnygg och mysig stickad tröja, ett par leggings med nitar på och en partyklänning.

Kanske får anvädning för den imorgon? Partyklänning och lite öl!

Nu har jag nyss betalat alla tråkiga räkningar..
men fan så mycket skönare det är att göra det nu när man har en ordentlig inkomst!
Skönt att få det gjort och ändå kunna ha ett leende på läpparna efteråt :) hihi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback