> G i z z y -

G i z z y

Noodles

Kommentarer (0)

2009-09-14 @ 12:56:43

Men ge sig nån gång! Varför ska jag alltid bli så orolig för att folk inte svarar i telefonen..?!
Jag tror alltid att det hänt något.. skärpa sig nu och inse att dom säkert bara har något viktigare för sig.

Idag är en dag då det känns lite i maggropen att syrran åker hem igen..
har varit så roligt att ha dom här :)
Lördagen var väldigt bra med fest och utgång.. och mycket annat som var trevligt.
Dessutom golf på dagen!
Ja det har vart en bra helg, helt klart. Nästa helg blir nog inte olika "rolig" tyvärr men nyttig..

Nu ska jag kila ner och tvätta lite IGEN.. tycker inte jag gör annat än tvättar.
Inte åt mig själv ens dessutom. Men vad gör man inte..

Sen blir det noodles! Var längesen.

Tjipp

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback