> G i z z y -

G i z z y

Måndag

Kommentarer (0)

2009-09-21 @ 17:38:34

Okej det blev inget kort ärende ner till centrum idag.
Som vanligt fick jag en idé att anstränga mig lite extra så det blev en rundvandring kan man säga.
Och nu är klockan redan 17.30, vad fort den här dagen har gått!

Hittade jättesöta örhängen och ett par ringar på H&M som jag inte kunde stå emot.
Har blivit lite inspirerad av tjejernas svarta örhängen till kavajen på jobbet så jag tänkte byta ut mina vita pärlor ett tag och hoppas att det blir lika stiligt. Hmm.. ja det var ju intressant..

Kom iaf på att jag glömde köpa dom två sakerna jag skulle köpa, mat till jobbet imorgon och en deo!
Suck. Typiskt mig när jag ska köpa något, så kommer jag på 1 000 idéer på vägen dit, fixar dom också kommer jag hem utan det jag hade tänkt från början.

Jaja jag handlade lite till ikväll iaf och ordnade en överaskning som jag hoppas kommer uppskattas lite..
Hoppas verkligen att kvällen blir som jag tänkt mig.. orkar inget annat.

Fick dessutom iväg paketet med en router som jag lovat att skicka till Jenny.
Är inte ofta jag skickar paket men jag hittade rätt till slut så nu är det bara att hoppas att det kommer fram!

Imorgon blir det jobb igen, härligt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback