> G i z z y -

G i z z y

Död

Kommentarer (0)

2009-09-20 @ 19:23:42

Mmm idag är jag det. I ryggen, axlarna och fötterna.
Jobbade rätt länge igår.. gick hemifrån 05.30 och kom hem igen kl 23.
15 timmar i pumps sätter sina spår.

Men roligt hade jag, så trevlig stämning och vänligt folk.
Plus att allting klaffade så det gick precis som planerat, då är det härligt!
Skönast var det på kvällen när livebandet börjat spela och jag stod i garderoben.
Stämningen höjdes avsevärt och man hade till och med tid att svepa en Loka citron.
Mycket uppskattat och gott efter en hektisk dag.

Idag är jag dock ganska trött.. har ändå handlat mat och tvättat och grejat.
Slank ner lite skvallertidningar och en godispåse i kassen också så ikväll tycker jag att jag är värd lite mys :)

Hemlagad pizza och ensam mamma söker står på schemat härnäst.

Längtar redan till nästa helg och en eventuell kräftskiva?! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback