> G i z z y -

G i z z y

Avatar golf

Kommentarer (0)

2009-09-17 @ 22:17:07

.. är vad jag har spenderat min dag med, förutom att steka pannkakor!
Värsta roliga spelet :) man fastar och vill bara slå nya rekord hela tiden.
Dessutom har jag bättre statistik än vissa och det gör det hela lite roligare.. haha.
Idag slog jag tre eagles på en bana, weeeeii.

Sen när blev jag golfintresserad??

Känner mig som en liten Stig-Helmer i den ofrivillige golfaren ibland men..
jag har hittat en ny grej som är riktigt rolig.
Alltid kul när man kan krossa sina egna fördomar för jag har alltid tyckt att den sporten verkat vara
det tråkigaste som existerat på denna jord.

Nu funderar jag på att mysa ner mig med lite popcorn och utmana killen brevid på en runda till.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback